Bestellen & Betalen

Bestellen in onze webshop is vrij eenvoudig.

 

Artikelen in de webshop uitkiezen

U kunt de producten eerst opzoeken in onze webshop. De prijzen van deze producten zijn allemaal inclusief BTW. Er komen dus geen verborgen kosten bij. Soms kan het zijn dat eenbepaalde uitvoering die u bij het product kunt uitkiezen een hogere prijs heeft. Wilt u een persoonlijk advies bij het bepalen van uw keuze(s) kunt u altijd even contact opnemen met de klantenservice.

 

Via de oranje knop met “in winkelwagen” legt u uw artikelen in het winkelwagentje. U kunt nu kiezen om verder te winkelen of om uw bestelling af te ronden.

 

Inloggen

Heeft u al een account? Als u inlogt op uw karoe-account gaat het bestellen veel sneller.
Heeft u nog geen account? Ook zonder account kunt u bestellen, u moet dan echter alle benodigde informatie nogmaals invullen. Wij adviseren u daarom een account aan te maken.
U kunt dan op al uw computers of smartphones uw winkelwagentje zien en ook sneller betalen

 

Controleren en betalen

U kunt bij Karoe verschillende betaalmogelijkheden kiezen. Na het kiezen van uw betaalmogelijkheid adviseren wij u nog kort alle gegevens te controleren.

 

Bestellingen annuleren of wijzigen
Wilt u uw bestelling wijzigen of annuleren kan dit natuurlijk altijd indien de bestelling niet
verzonden is. Neemt u daarom zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Bij annuleren zorgen wij er voor dat het geld weer binnen 5 werkdagen op uw rekening staat.

Heeft u iets retour gestuurd naar Karoe of een bestelling geannuleerd, dan betalen we u het bedrag terug via de betaalmethode die u gekozen hebt tijdens het bestelproces. Dit gaat namelijk via onze payment provider die ook uw betalingen ontvangen heeft. Heeft u iets in de winkel gekocht? Dan nemen we contact met u op voor uw rekeninggegevens, zodat we het geld terug kunnen storten op uw rekening.